Frågestund svaren del 1

2009-07-29 / 10:20:48


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur lång är du, och hur mycket väger du?
Svar: Jag är ungefär 160 cm lång, och väger 1000000 kg.

Villka bloggar läser du oftast?
Svar: Jag brukar läsa dem bloggar jag har under mina länkar, plus några till.

Villken afför handlar du oftast dina kläder på?
Svar: Oftast Gina Tricot såklart, annars H&M och lite lindex osv.

Hade du en ruig tunika på dig på trästockfestivalen? (såg dej isånafall)?
Svar: Ja, det hade jag! Vad roligt att du såg mej! var & tittade på en av mina idoler Veronica Maggio! Synd att du inte vågade dig fram och hälsa, det är jätte skoj när ni läsare kommer fram och hälsar, då får man se vad det är för töser som läser ens blogg!

Vad andvänder du för photoshop?
Svar: Jag andvänder photoshop CS2, men vill ha CS3... Haha..

Vad heter du i andra namn?
Svar: Hurså? Jag heter Lisa, thats it.

Hur kom du på dit bloggnamn?
Svar: Jag ändvände nått som vi människor har, ett organ som kallas hjärnan! Haha skoja. Nejmen, jag bara tänkte att jag ville heta nått bra.. Sedan tänkte jag att det är min blogg - mina tankar - mitt mitt mitt. Så då blev det endastlisa.

När fyller du år?
Svar: Jag fyller år den 29 April! Gratta mig när jag fyller fjortis?

Villken är din favoritaffär?
Svar: På kläder blir det helt klart gina tricot. På mat är det coop, fast jag handlar aldrig, haha. Sen gillar jag candys, H&M och lite andra affärer..

Vem är din bästis/bästa kompisar?
Svar: Min bästa vänner heter Liza, Elin. Men har några otroligt jätte nära vänner också, och några jag inte umgås med så mycket alls. Hihi.

Tycker du om min blogg?
Svar: Visste att den frågan skulle komma av nån läsare, hihi. Din blogg var rätt fin, har dock aldrig sett den förut.

Vad vill du göra efter fem år?
Svar: Vara sångerska, hålla på med musik, fara på turne, stamma studion.. Mmmmmm...

Villken färg/färger har du i ditt rum?
Svar: Jag har en svar vägg, och 3 vita. Sedan har jag mycket röda detaljer, och liiiite rosa.

Har du någon blogg förebild?
Svar: Neeej.... faktiskt inte. Jag kör mitt eget race & hoppas att ni gillar min blogg som den är. Jag älskar att blogga,d et är jätte kul! Faktiskt har jag min blogg lite som ett jobb, & skulle knappt kunna se ett liv utan endastlisa...

Hur länge har du bloggat samanlagt, (om du haft flera bloggar räkna med dem!)? Vad heter dina andra bloggar du haft isånafall?
Svar: Oj, ungefär 3 år.. Tror jag. Jag har haft dessa bloggar före endastlisa; www.metrobloggen/lisasliv www.aboutelisa.blogg.se www.lisaamarklund.blogg.se haha...

Finns det något som skrämmer dig med att blogga?
Svar: Oj.. Villken bra fråga! Hum... Skrämmer, nej inte riktigt på det sättet. Ibland skrämmer det mig om nån konstig människa addat mig på MSN.. Men då blockerar jag den & tar bort kontakten.

Hur kom det sig att du började fota?
Svar: hade tråkigt nån dag, så tog mammas mobil och började fota stenar ute, haha. Sen kännde jag längtan efter en kamera, så skaffade en digital kamera. Sen rullade det på snabbt och nu har jag ju en system kamera. På det sättet tror jag. Hade inte sett nån fotoblogg före, det är ganska nyligen det blivit ''poppis'.

Favoritstad i sverige?
Svar: Min hemstad ske-å gillar jag faktiskt.. Sedan gillar jag Stockholm & Uppsala!

Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
Svar: Oj, vet inte riktigt, helt ärligt! men har inte haft nått riktigt seriöst förhållande ännu.

Vad ska du göra idag?
Svar: Jag ska nog vara med lite kompisar, fixa lite med datorn, vare ute i det fina vädret och blogga lite där emellan såklart. Det är ju skoj!

Resten av svaren kommer ínom kort.....





Kommentarer
Postat av: sara

sv: okejokej! :) idag ska jag till umeå, dudå? :)



fråga: favorit musik och bästa låten? :)

2009-07-29 @ 10:23:39
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: juliairene - foto

åh tack sötnos!



gillar din blogg med!

2009-07-29 @ 10:27:38
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vi fyller ju nästan på samma dag, jag fyller 30:e :)



msn; fislovis.blogg.se :) <3

2009-07-29 @ 12:14:08
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: amanda

sv; hej söta du:) jag gör inte så mycket idag vad gör du själv? :)

2009-07-29 @ 13:02:04
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Vi är födda samma datum, men inte samma år : D!

Då kanske jag i framtiden kommer kunna säga, jag är född sammaa datum som den där kända sångaren Lisa Marklund ni vet :D



*puss på dig :)*

2009-07-29 @ 14:18:41
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Ska inte göra något speciellt, dd? =)

2009-07-29 @ 16:50:30
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0