två bilder och lite text

2009-07-20 / 16:43:20
Hej alla lovers ,

Nu har jag solat, ätit, städat, myst och bara chillat ända fram till nu! Så skönt. Inte haft en dag på länge där jag bara varit ute på vår underbara trädgård. Mmmm......love it. Pics kommer här.





Har lite med bilder,
men ingen lust att lägga ut mer,
för det kommer i dem kommande inläggen som ska skrivas idag! Iallafall kan ni ju se att jag blivit brunare idag, och att jag ätit mjölk med jordgubbar med socker på. Ikväll kanske jag ska vara med Lizi, vi får se vad vi gör då. Kanske stanis eller nått sådant.

Har föresten lagt ut min elscooter på blocket.se!
Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Vad gott det såg ut med jordgubbar och mjölk :D

2009-07-20 @ 17:07:27
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: elin

hehe, var det gott med jordgubbar och mjölk?



snygg bikini underdel!

2009-07-20 @ 17:25:23
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0