Tänker jag rent?

2009-07-08 / 21:13:34
Åh, vad jag har beslutsångest - Ska jag spara pengar till ett sigma 70-300?
Står i valet och kvalet. Vet inte vad jag ska göra. Jag vill verkligen ha nån slags macro funktion, först var jag helt såld på ett tamron/sigma 70-300 nått av dem. Men vart ska jag få pengarna ifrån? Orkar inte spara!? Ingen lust alls göra det. Men sen fick jag tips av Mathilda att jag kunde köpa mig ett macro-filter! Hon har både ett sigma, och ett macrofilter och säger att det är jätte bra. Sedan vill jag ha nått som skyddar min lins, men samtidigt fångar in mer soljus, och då är det ju ett UV-filter jagtänker på. Så....

Hur ska jag göra? Det blir nog diss på ett objektiv (för tillfället) Och hejhej till ett macro-filter, samt UV-filter. Sen vill jag inskaffa mig ett batterigrepp, refleksskärm, fjärrutlösning, stativ, kameraväska osv. ;)

Okej, jag har nog allvarliga pengarproblem, Kan jag ens räkna vad alla dessa summor blir tillsammans.. Kan jag ens tänka rent? Haha ;)
Kommentarer
Postat av: E

Du ska göra det!

Det objektivet är skitbra!

Macro och tele! :)



KÖÖÖÖÖÖÖP!

Sigmas ;D

2009-07-09 @ 12:01:51
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0