regning morgon

2009-07-21 / 11:37:08

Godmorgon alla läsare!

Vaknade nyss.. Och förklyd är bara förnamnet på vad jag är... Jätte trist! Fast det är lika bra att göra bort det nu när det ska regna flera dagar. Det regnar nu så. Just nu ligger jag ner bäddad i min säng med 7 kuddar, har räknat. Ska snart äta frukost, nått enkelt, orkar inte äta. Haha. Har bara lust att beställa en fet godis påse och 2 små drickor av mami.. Då är jag road under dagen! Sen ska jag vara Med Liza också. Dvs. när jag tagit lite näspray, nyst lite och vilat.

Igårkväll/natt. Hum (?) Började jag, mamma & elin fixa våra rum, haha. Kan visa sen.  På återseende.

Kommentarer
Postat av: Mallan

jag har lagt till dig på msn, kan du accpetera mig:P

2009-07-21 @ 13:00:13
URL: http://maaalliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0