Med andra ord, godnatt!!

2009-07-20 / 23:18:06
Kvällen blev till en mysig ''dator-kväll'' med tjejorna såklart. Först kom Liza hit, vi chillade lite, och sådant. Sedan mötte vi upp malin vid SLP. Då skrämde jag henne genom att hålla händerna framför ansiktet och sedan säga bu, och då hade jag på mig mina sexiga rosa simglasögon och min dyknings näsklämma, haha!

Efter det dog vi till mig,
och satte oss vid datorn &
gjorde lite smått och gott. Plötsligt blev vi hungriga, så utan tvekan traskade jag till köket och stekte baicon.. Så här satt vi alla 3 med varsin liten mini gaffel, 22.30 och åt baicon medans vi webbade med folk.. Ja, det kan jag säga är riktigt normalt i norrland... Sa jag det?

Egenetligen får tjejerna stanna mycket längre, men bara det att jag är helt död, så ska snabb städa i mitt rum, ni vet ratcha in i lådorna, och sen sovaaaaaaaaa. Om jag har städat när jag lägger mej somnar jag snabbare! ;) Sen ska jag sova länge imorgon, och innan jag tittar mig i spegeln ska jag fixa håret och sedan titta mig i spegeln.. Då vaknar jag nog på rätt sida. Jag menar... vem vill vakna och se ut som ett troll!?

Med andra ord, GODNATT.
Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Låter som en mysig kväll (:

2009-07-21 @ 00:10:12
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa (:

Du, Lisa, vad heter textstilen som du skriver inlägg med ? So damn nice, asså! pussssss <3

2009-07-21 @ 08:55:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Cornelia

Det blir lätt så :)



gå gärna in på min blogg och kolla in dom nya annonserna jag lagt in :) kram.

2009-07-21 @ 22:02:37
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0