Lisa är... en... TANT!!

2009-07-20 / 17:44:44

Ååååh vad snygg bild, inte.

Gillar inte bilden.
Men det är krax med min photoshop.. När jag ''redigerar'' bilderna, så blir dem helt plötsligt inte JPÈG filer när dem ska laddats upp! Egentligen skulle det vara två fiiiina blombilder jag tog idag.. Men icke säger nicke (hahah) det blev inte en enda redigerad bild som ville laddas upp..

GAAAAAH, SKIRVER SOM EN GAMMAL TANT:

''det blev inte en enda redgiread bild som ville laddas upp!''

och här med slutar jag blogga... (IRONI) HAHA SKJOJAAAAAAAA.
Kommentarer
Postat av: Hannas fotoblogg

har du vanliga photoshop? typ, cs3, cs2, cs4? I såna fall är det ganska enkelt:D När du sparar bilderna kommer det där lilla pop up fönstret där det står: Spara som - filnamn. Där står det nog "PSD" och är ett filformat som inte går att ladda upp. Klicka på rutan för "bläddra" och där hittar du väldigt många filformat, bla. JPEG :D



Hoppas att det funkar (=

2009-07-23 @ 09:40:35
URL: http://mynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0