Helgen i ord.

2009-07-19 / 01:15:17
Åh hejsan villken dag detta varit!  Är hemma nu så ni vet.. Jag har sett en av mina idoler, villket såklart är veronica Maggio! Ni ska få läsa om helgen och dagen i detta slams inlägg.

För 5 dagar sedan sa mamma att vi skulle till BS och möta upp Anna & Lovisa, för dem hade varit på en semestertripp och var just nu på BS & skulle byta buss. Så jag följder med, och vem får jag syn på? Jo, min storkusin Lina & hennes pojkvän Redur! Jag blev skit glad och skrek. Tänk att alla lurat oss, haha. ;) Iallafall så sovde dem här över natten och dagen efter drog vi till stugan.

Har haft skoj i stugan trots lite dåligt väder. Men men, med bra umgänge brukar det vara skoj. Iallafall så hade vi kul med mycket fiske och sådant skoj. Vi fiskade, badade, solade, slappade, och blev förkylda.

Imorse vaknade jag, Lina & Elin upp alla 3, dunderförkylda. Låg i soffan hela dagen, tills mormor&morfar skjutsade Lina&Redur till flygplatsen då blev det lite tårar såklart. Sen for vi hem...

..Då kom min moster och hennes pojkvän från stockholm och snabb hälsade på för dem ska ner till stugan, så vi ska ses där på Torsdag.. Jag sminkade mig, och fixade mig sen mötte jag upp solan och vi drog på Trästock (en musikfestival) var massa folk, osv

Och sen... var det dags! Jag skulle se Veronica Maggio, en av mina idoler! Jag och solveig stod ungefär 2 meter från scenen, jag skrek och viftade/klappade med händerna som bara den. Publiken var bra, tills... Jag och solveig blev mosade, helt plöstsligt var det kaos där fram och vi blev ner puttade/mosade, och klämda så jag var tvungen att få mig ut.. Villket tog 20 minuter. Inte så trevligt när äckelgubbar tafsar på en heller... Iallafall det var dunderskoj att se henne live.

Är sjukt död... Och skriver nog mer sen. PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0