Creatived day!

2009-07-21 / 21:58:42

Jag har målat, och ritat och pysslat....hela dagen!
Ni kan inte förstå hur glad jag är nu när min kreativa sida är hemma från båt semstern i atlanten! Im so happy. Iallafall, så sitter jag här med Jessica. Elin är där nere, Jessan ska sova över hos Elin, hihi. För mig blir det nog en aning tidigare kväll, haha.. Jag ska bli bättre och inte vara så förkyld imorgon.

Anw, imorgon ska jag vara med Liza,
Vi ska väll bara ta det lungt eller nått sådant.
Fast det blir nog inte föresn efter lunchtid, ska sova ut. Och Liza med för den delen tror jag, haha. Nu ska jag vara lite social med Jessica, så hörs vi sen!

PUSS!, Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Inte skoj att va förkyld, krya på dig.

2009-07-21 @ 22:55:34
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0