Bumle bee...

2009-07-30 / 12:22:38
Godmorgon mina sömntutor, nu är jag vakken!
Vaknade 7.45 när mamma for och jobbade, så startade datorn, skrev god´morgon till pappa, sen kände jag bara hur trött jag var.. Så jag tog och la mej i sängen, fötterna på golvet, och somnade. Sedan har jag vaknat nu! Haha! Jag säger som fanny brukar säga; Jag är som jag är, haha. Idga ska jag såklart vara med Malin & Liza, och kanske lillsyster Elin, Vi får se vad vi hittar på, nått iallafall.

Olivia ringde mig imorse & undrade om jag ville vara med henne, men ska ju vara med tjejerna nu så det går inte. Kanske nån annan dag, lets see, lets see! Ikväll ska vi ha grill party här hemma med moster&hennes man från stockholm, inkl. mormor&morfar och sen då mamma, jag, elin, kusinerna och kena&ullis. NICE!

Nu ska jag äta frukost, borsa tänderna klä mig, och fara till malin & fixa klart nmig inför dagen. Vädret är kanon, så det blir liiite mindre bloggning, men updaterar ändå massor, det kan ni lita på! ^^

Ha en underbar solig sommar dag, det ska jag ha! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Mys :D <3

2009-07-30 @ 12:33:56
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Hoppas du får en bra dag :)

2009-07-30 @ 12:50:10
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: dgzdrghsgh

du suger jävla **** bara så du vet så tycker jag din blogg suger

ta bort den och gör världens alla bloggare en tjänst satt bloggens hemsida är räddad från din hemska bajs blogg och du skryter inte lite om attd u sjunger

Hej jag heter fitta och jag sjunger WOW jag driver världens bästa blogg NOT

Och jag älskar mej själv så mycket sitter vid spegeln och gör åt nånting om mina fina tänder 24:7

Och sen så går jag till toaleten och spränger mitt hus i lufen jag väger själv bara 12 kilo jag är nog över viktig jag är ett jävla fetto barn senare är jag med mian två bästa vänner toa pappret och jag borstar tänderna med toa borsten jag har så jävla stor käft! tack det är du lisa

2009-07-30 @ 13:37:43
Postat av: anonym

Du suger

2009-07-30 @ 13:39:24
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Vilken söt bild! :)



Puss

2009-07-30 @ 14:26:05
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Alle

Gud vilken fin bild!

Till DGZDRGHSGH: Hur orkar du skriva så där? Man märker ju att du bara är avundsjuk! Skaffa ett liv!

2009-07-30 @ 15:00:18
URL: http://www.gardina.nu
Postat av: alice

Hahahaha!

den där "dgzdrghsgh" verkar verkligen inte ha ngt liv, när har du skrivit att du är bäst på att sjunga ?, iof är du riktigt bra men du skryter inte om det varenda sak du göra, alltså jag fattar inte, heter du fitta och sjunger WOW?

Nej, du hetter lisa och sjunger riktigt bra! ;)

och fixar du tänderna dygnet runt?

Haha, jag skrattade ut högt när jag läste det,

hahah, varför äns skriva om man inte kan komma på något bättre än att du fixar tänderna hela dygnet?

hahah, det var roligt ;)

2009-07-30 @ 16:28:22
URL: http://alicesworld.blogg.se/
Postat av: dgzdrghsgh

sorry jag e bara avund på dej och jag erkänner du sjunger skit bra!!!

Förlåt det är bara att jag kollar in din blogg i bland och nu har jag dåligt samveta :(

2009-07-30 @ 17:47:27
Postat av: alexandra

Sommar kan man ju inte direkt säga att det är, haha det blåser hur mycket som helst här ! haha förut så regnade det oxå ;)

2009-07-30 @ 19:38:09
URL: http://ajeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0