sursursursur

2009-12-13 / 16:28:06


Jag är sur.
Sur som salt. Sur som fan.
Vaknade med detta groteska skithumör, men hoppas inte på att somna med det. Har verkligen gjort allt jag kunnat för att bli på bra humör! Jag har fixat mig, men då blir mitt skithår fel, jag har städat, men då blir jag bara arg över hur slö jag är. Jag har tillochmed köpt en stor chokladask full med paradis choklad! Hjälpte det..? Nja, för chokladen var inte god nog för min mun. Sen så har jag faktiskt sett grease, då var humöret sådär.. Men så fort filmen var klar så var jag sur igen, såklart.

Så nu sitter jag här med mitt roliga humör,
lyssnar på skitdålig musik och vill bara skrika över hur arg jag är.
Men VAD är jag arg/sur över då..? INGENTING (!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0