roligt lussefirande

2009-12-13 / 10:41:43


(Bilden har inget med inlägget att göra, min syster har laddat hem nått program: 'Photo Filtre', till den bärbara datorn, så testade bara att göra en bild.. Dock rekommenderar jag photoshop)

Haha-haa!
Som sagt är det Lucia idag, även 3:e advent! Så jag och Elin bestämmde oss igår  att lussa för mamma på morgonen. Så imorse vaknade vi allihopa, och vi sa till mamma att ligga kvar. Jag la mej och sov lite, och elin gick ner och tog fram lussebullar och sånt. Sen kom hon uppskuttandes från trappen, gav mig ett ljus i handen, och jag drog på mig lucia klänning..

Så där stod vi, halvsovandes, och sjöng luciasånger.
Vi gled lite på orden, sjöng en aning fel, blundade, och log. HAHA.. Det slutade med att vi skrattade allihopa. Efter vår fina lussande (som var VÄLDIGT uppskattande ;), gjorde mamma varmchoklad och bullar. Det var riktigt gott. Nu ska jag ta och sova ett tag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0