pimp your .....

2009-12-20 / 13:53:16
Jag tog mig friheten igår och pimpade min bakgrunds bild på datorn.
Jag har sett att det är ganska poppis med detta just nu, och hade inte tänk göra en sånhär förens igår. jag hade tråkigt, och började mixra i photoshop, sen fick jag för mig att göra en sånhär... Och den passade bra på skärmen! Bilderna blev inte grötiga (kan bli om man tar för stort mått lr så..), Blev iallafall nöjd! :) Nu är det bara att rensa förståss.. Haha!

Ska dra mig in till stan och handla julklappar nu! Sen så ska jag hem. Doris följer med mig på stan, och ut så det blir not en del bilder sen, hihi. Håll föresten utkik ikväll; Det kommer då hur jag har pimpat min mobil, haha! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0