Lisa vill fota porträtt!

2009-12-29 / 01:37:56


Foto: Syster Elin, Nikon D40, NIKKOR 18-55 mm.

Jag har köpt en ny jacka! En röd, fluffig dunjacka som räcker just under rumpan. Och jag älskar den så sjukt mycket! Den är skitvarm och mysig. Precis som den perfekta vinterjackan ska vara :D Den inhandlades nån dag före julafton, och är köpt på stadium. (För er som ville veta..)



Jag vill fota. Jag vill fota porträtt. Jag vill ha massor med kameratillbehör att vraka mellan. Och det viktigaste: Jag vill ha en modell som vill bli fotad (!!) Ibland säger Elin ja, och då försöker jag tvinga på henne massa snygga klädesplagg att ha på sig, men hon ser hellre att bli fotad inne med lite mascara på ögonlocken! Jag vill fota ute! Ha soljus som tärnger in i porträttet, en glad modell med glittriga ögon och lite snö i håret. Det slutar iallafall alltid med att det blir mörk, jag lägger undan kameran och suckar.. Hahaha.. Men imorgon SKA jag fota porträtt, ska fråga Elina, Solveig, och Elin! Och alla dem SKA  fixa sig fina och flitigt ställa sig framför kameran!

k l i c k  . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0