Lisa goes lockig

2009-12-02 / 17:19:38

Jag, i lockar? Vad tycker ni? Jag gillar det.
Idag har det bjudits på många knasigheter. Imorse vaknade jag ganska sent, steg upp, satte mej och matade mina fiskar på 'fishville', bara det låter ju lite knasigt?
När dem små data fiskarna fått sin frukost så gjorde jag och elin hamburgare till lunch. Vet inte vad som flög i oss, men vi släckte hela neder våningen, tände ljus, och steka hamburgare. Som grädde på moset så lyssnade vi även på julmusik under tiden, och hade tomte luvor, haha. Så dr satt vi sedan ett tag, och åt våra misslyckade hamburgare, och lyssnade på ''Hosiana davids son'' hahahaha!

Nu tänkte jag börja att försöka svara på lite MYCKEEET SOM FAN kommentarer! :)
Det tar nog några dagar att slutföra, men ska jobba på... Det är typ 200 sidor eller något?

UPDATE: Jag började svara på några kommentarer från Oktober, men fick värsta panikångest, jag skulle INTE stressa ju... Går och bakar lussebullar istället, är det okej om jag gör det närjag mår lite bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0