Lisa gillar 6 grillar

2009-12-30 / 15:26:28


Nyårsafton!
Hur roligt ska det inte bli att fira det nya året som kommer imorgon kl. 00.00! Toppen kul ska det bli. Lisa gillar nyårsafton, maten, festen, folket, men dock gillar Lisa inte rakerter...

Bone Thugs-N-Harmony!
Lisa äääääälskar dem! Älska deras låtar, älska dem... Skit mycket. Riktigt bra musik, att slappna av till och bara gunga med i svängarna, haha. Så skriv in på era spotify listor och dunka!

Sean Banan!
Han måste bara gillas av alla! Vem gillar inte Sean Banan? :) Roooompa på er som inte gör det säger jag bara!


Sega datorer!
Som t.ex min dator! Åh, jag blir galen på sega datorer som tar 110000 år på sig att starta, och som sedan laggar när man ska andvända den.. Nä, bu för detta alltså.

Glögg!
Äckligt. Smakar illa. Luktar gott, faktiskt. Ger en hurvar. Får en att vilja spy. Blir illamående av denna äckliga julvamra dryck! Hoppas jag inte förstörde så att ni som gillar glög slutar gilla det, haha.

Att inte få sova ut!
Åh, så jobbigt det är när föräldrarna drar upp en ur sängen vid lunchtid. Man MÅSTE FÅ SOVA UT IBLAND...Och när sedan föräldrarna klagar på att man är på dåligt humör under dagen så skyller dem på oss när det egentligen är deras fel, som avbröt den dyrbara sömnen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0