Lisa är arg.

2009-12-08 / 17:55:26
jag har hört att du går in på en porrsida varje dag, fyfan vad jag bli äcklad av dej om det är sant.
om det är sannt, så behöver du inte skriva det på bloggen . om det inte är sant så ska du skriva på bloggen att du inte gör det, fattat? pusshej:*

Lisa svarar:
Asså skojar du med mig männniska? Vart i h-vete har du fått det ifrån? :S NEEEEEJ, jag går inte in på nån jäkla porrsida? :o Herregud! Och du kan inte tvinga mej att skriva i min blogg att jag inte gör det heller, men ville bara svara på den här löliga frågan! USSSSCH nej, jag surfar INTE runt på nå jäkla pprrsidor?

Vafan tror ni om mig? Jag är fan ett barn x) :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0