Konsten att göra en önskelista..

2009-12-13 / 20:28:39


Svååååååååååårt...
Är det bara jag som tycker att det är riktigt svårt att göra en önskelista? Egentligen vore det ju vara det enklaste på jorden, eftersom att man alltid vill ha massor av saker.. Men när julen väl närmar sig så står det helt stilla i huvudet. Tiden bara rusar iväg, dagarna mot jul blir färre och färre. Men papperslappen där man ska kladda ner sin önskelista är fortfarande tom! Vad ska man önska sig i julklapp?

Just i år har jag fortfarande inte gjort min önskelista.. Jag har mina små kladdar här och där, där jag skrivit ner vad jag vill ha, men den riktiga önskelistan bearbetas fortfarande i min hjärna (villket den gjort i veckor nu..) Folket omkring en tjatar 'Lisa, vad vill ha i julklapp? Säg nu!! Jag ska ju julhandla till veckan'.... Gaaah, jag blir stressad.. Några saker jag ska önska mig är dem ovan, men.. Jag måste ha nått mer...

Nu ska jag för tusan skriva en önskelista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0