Kamerafiltersnack + planer för morgondagen

2009-12-29 / 01:00:31




I en av mina julklappar låg dessa kamerafilter!
Ett close up 10 +, och ett STAR 8. Dock var dem båda i fel storlek (ska ha  måttet 52 mm) Så jag ska få rätt storlek i övermorgon. Det ska bli roligt att få testa dem! Speciellt close up filtret (som är ett litet macro filter!), eftersom att jag hitills bara har kitobjektivet (18-55) så är det roligt att  få komma lite närmre med kameran :) STAR filtret har jag testat lite genom att hålla det framför kameran, och det är skithäftigt och perfekt till jul då det förvandlar alla ljuskällor till stjärnor. Skitnice, hihi.

.....

Imorgon SKA jag upp tidigt, 
Det blir att fara en sväng på Leoslekland tillsammans med Solveig, Elin, Evelina, och Elina. Det kommer bli riktigt roligt tror jag, haha. Vi ska vara där ganska tidig så det är en tidsfråga om jag försover mig eller inte, haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0