GOD JUL /varning för bildlöst inlägg.

2009-12-24 / 21:31:03
(Kommer roligare inlägg imorgon, :) haft fullt upp)

Goooooood juuuul på er!

Hoppas ni har en riktigt mysig julafton där i era ödestugor runt om i sverige, haha.
Jag har det riktigt mysigt, och har fått mig bla. pengar (som jag ska köpa en ipod eller iphone för), småsaker, smycken, plattång, kamererafilter (ett star 8, samt ett close up 10+),  ett stativ, tofflor, myssockar, godis, värespray och massa andra småsaker :D Så ja är riktigt nöjd :)

Varför jag inte skrivit dem senaste dagarna är pga.  julstressen..
Han faktiskt köpa alla julklapparna i tid (eller så inte..haha) och igår en halvtimme före stängning köpte jag en klänning att ha, men den var inte riktigt min stil så andvände den inte.

Imorgonbitti kommer massor med bilder och text,
så ha en bra julaftonskväll :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0