Gammla bilder ni inte fått se (behind the scenes)..

2009-12-06 / 20:15:46

Haha! Kan man verkligen säga så.. Låter lite kaxigt?
Iallafall så var det inte så menat, utan tänkte visa er lite bilder som ni inte sett. Alla bilder är fotade under detta år, så det är inte precis gammla bilder, men ni har iallafall inte sett dem. Enjoy it! ;)

OBS! Alla bilder är oredigerade..


Haha, lilla sweetheart 2 är redan en rockstjärna, sommras.


Sweetheart nr 1 leker med en inte så knistrande tomtebloss, haha. Sommras.


Mitt bloggställe, i mitt rum. Kolla ut, SOMMAR! Sommras.


Luncha med söta syster. Sommras.


Niggah-Fanny, när hon kom hem från Turkland. Sommras/höstas.


Hahahaha! Käka ben är ju gott...eller...? verkligen behind the scenes, asså tro mig, det blir mycket missbildade bilder, samt FLUMMIGA bilder när jag ska fota :) Höstas.


Haha, fetmaface x) Höstas.


Haha, lite egotime på hotellrummet i Övik! ;) Höstas.


HAHAHAHAHA! Liiiite flum i hotellhissen..Haha kolla stina o mitt hår, när vi hade flummat sönder med elinas
hårleksaker :P Höstas.


Haha! Stina tog ett litet fint kort, inte! På hotellet, övik. Höstas.

Hahaha.....nu får ja skämmas för alla mina flummigheter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0