Fredags-snack!

2009-12-05 / 01:01:55

Wihu, nu har jag lärt mig en massa nya redigeringstips!
Har suttit ända sedan idol slutade & försökt bli en aning bättre i photoshop! Och gissa vad? Jag har fått mig lite nya tips & trix. Så nu ska mina bilder bli mycket mer speciella och sådär. Dock ska jag inte redigera varenda porträtt som bilden under, loite väl 'fixad', eller hur? Det tycker jag, lite för mycket clashit..

Tove fick lämna idol ikväll!
Har lite blandade känslor kring detta.. Calle, Erik, Tove har varit mina favoriter sen start! Dock har Tove varit min lilla guldstjärna, och henne har jag haft mest som favorit. Känns trist att hon fick åka, men hon har helt klart en karriär framför sig! Så ung, så sprallig, underhållande! Jag blev jätte glad när Calle ropades först! Som första person till finalen! han har legat lite på sniskan några veckor, men tänka sig... Han har en plats i finalen! Och Erik då...Oh herregud! Gåshud, tårar, skratt, ''O-M-G mamma...jag vill ha erik!'' Så jävla bra. Erik måste ha haft en lycko kväll ikväll! Why? Jo, först sjunger han 2 bra låtar, där dem på ena låten står upp. Hela arenan samt juryn! Sen får han ett meddelande av KIZZ! Så jävla coolt! Och vad händer sen..? Han går till final! Grrrr Erik! ;)



Här kommer bilden jag redigerade, jag:
- Slätade ut hyn.
- Läppglans, fixade läpparna lite slätare.
- Skarpare ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0