En liten kärleks bild

2009-12-02 / 10:45:21


'' love, love, love, this is real love ''

Kunnde inte bestämma om jag skulle länga in denna bilden i svartvit eller färg, så fick blir båda! Hihi! Villken föredrar ni? Jag tror att jag föredrar svartvit mest på denna bilden. Foto tog jag när jag var ute och gick en vinterprommendad igårmorse efter att jag kom hem från doktorn.

Varför jag inte har bloggat dem senaste dagarna har jag många skäl till. För det första så har jag inte haft varken tid eller ork, och som grädde på moset är jag fortfarande 'sjuk'. Jag var hos doktorn igår, och sköterskan kollade min syn osv, ställde frågor (ni vet ju att jag haft jobbigt med mina ögon), det har inget med synen att göra. Jag har varit förkyld, haft ett virus samtidigt. Sen så lider jag av stress'sjuka' om man kan säga så. Jag blir alldelles slut i kroppen när det är mycket omkring mig, jag får ångest, mina ögon är jobbiga och för det första; JAG STRESSAR. Så jag kommer vara i skolan lite till och från nu till jul, jag får vara där när jag orkar och gå hem när jag inte orkar mer, osv. Så nu vet ni.

Jag tar nog och besvarar kommentarerna till helgen, låter det bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0