2 st svar på tal på beställningsbrickan ;)

2009-12-14 / 12:13:05

Hej Lisa, din blogg är den finaste jag har sätt!! Hur gör du din egna bakrund? Det är så fin och cool! Om min blogg skulle vara som din...

Lisa svarar:
Hej sötnos! Tack ska du ha! vad kul att du gillar min blogg. Vad menar du med att göra din egna bakgrund? Menar du headern? (där alla bilder är) - Det är inte jag som gjort designen. Men jag vet hur man gör. Dock är det väldigt svårt att förklara, det är så mycket med kodning. Sedan måste man kunna photoshop ganska så bra, Lycka till iallafall.



Vad andvänder du för Photoshop? =)

 Lisa svarar:
Hejhej, Jag andvänder mig av photoshop cs.2! Ett riktigt bra photoshop. Dock är jag inte bäst på det, men man måste öva några år innan man kan det 'rätt-så-bra'' :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0