18 and life, you got it.

2009-12-11 / 18:19:25

18 and life, you got it.
Det är just det jag sitter och lyssnar på, i style of Erik Grönwall.. Så SJUKT BRA! Jag har nog lyssnat på låten i snart en timme tror jag.. Haha! Men jag måste ju faktiskt ladda upp lite inför idolfinalen som är ikväll! Wieee! Min röst kommer att landa på Erik tror jag, men Calle är ju också riktigt duktig! Men Erik! GASH.. Ah, skit i det, jag har en bättre lösning faktiskt: Jag lägger lika många röster på dem båda, haha! :) Smartohead.



Jag testade på fläter idag. Okej..Först hade jag lockar ett tag, men nu mot kvällen så började jag fläta mitt hår. Såå....Det får vara såhär ett tag nu, tills idolfinalen, då jag säkert kommer hoppa runt som en galning och sjunga med när Erik&Calle rockar scenen..Haha! Då kommer nog flätorna vara mer....Ruffs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0