Ska snart ut och kika

2008-08-01 / 16:04:21
Hej! Ska snart ut och kolla på alla dem där möbel affärerna om jag hittar nånting. Hoppas verkligen på det. Då kan jag börja ikväll att slipa väggarna och det med mamma. Mne det ska jag börja med endå ikväll :o) Har redam bestämt mej att skrivbordet ska vara vitt, och fräsht vill inte ha det gammeldags som andra tkr är fint.. det får gärna vara ganska enkelt också, inte så mkt lådor och grejs.. Det har jag så det räcker!

Sen ska vi köpa vitfärg till te av väggarna och kanske en burk med svartfärg.. hm vi får se! :o)
Kommentarer
Postat av: Naomi

Kolla gärna in min blogg :) Ha en trevlig dag.

2008-08-01 @ 16:10:05
URL: http://blogg.ungamammor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0