Frågestund

2008-08-31 / 21:48:15
Ni hade skrivit bara 4 frågor.. förra var 12, men det är ju kväll så det får duga ;) Här kommer svaren!


Hej, vem är din idol?
Tjo! jadu.. tycker om många.. många bra låtar och artister finns ju till men en stor favorit ät amy diamond. Hon har fina låtar som jag tycker är kul att sjunga. Hon är rätt duktig! Sen gillar jag massa andra. När jag sitter i bilen är det kul att höra på michel jackson o prins och sånnadär gammla låtar! Tack för din fråga! ;)


hej lisa! vad gjorde du på midsommar aftonen? kram ida :)
Hejsan! Jag var med min familj, nära vänner och några från norge. Vi var i ett partytält, åt mat, gjorde midsommar stång och sånt där, sjunge lekte och massa skoj! Sen kom mer grannar eftersom, rikitgt skoj! Vad gjorde du på midsommar själv då? :) Tack så mkt för din fråga..
 

Gillar du nån sport? kram malin :*
Jaa, det är klart. Men jag kan inte seja att jag är beroende av nån sport och typ spelar, kollar in matsher o sånt.. men jag gillar fotboll. det ser kul ut, men jag är inte alls bra på det! heheh..Tack för frågan!

Favorit rätt?
Ojj.. jag gillar köttbullar och potatis jätte mycket! Jag är ganska gräsen vad det gäller mat.. vill inte äta starka kalla såser med äklig eftersmak! Men mat är kul, det finns mycket gott att äta! tanx för frågan! ;)

Favorit färg?
Nice fråga.. vene, gillar många färger men rött är sött såklart! Tycker om att ha färglatt :) Mne det beror på om det är på kläder, möbler, väggar eller prylar.. hehe Tack för frågan gullet ;)


Hej, favorit plagg?
Tjenixen! Det beror på! Jag anpassar mej med kläder för villket väder och årstid det är. På sommaren har jag blommiga tunkior eller shortsar och slängiga tröjor! PÅ våren trender jag med med fliströjor och ruta brallor :) På vineter blire oftast tjocka mulliga täckjackor med ett par stadiga dojjor! På hösten blire halsdukar med trändiga höstjackor med stora tyg kanppar! :) tack för frågan!

tack för alla frågor, snart blire en till fråge stund, håll utkik och bidra med en fråga vetja! ;) Godnatt :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0