UGLY BETTY

2011-09-09 / 21:44:21
.
Tråkig kväll. Tränat, och legat i sängen med magsmärtor och kollat bloggar. Inte precis det jag vill göra en fredagkväll men what to do? Jag fick ett brev av tandläkarn idag och nu får jag välja om jag vill ha tandställning eller inte. Jag vill, vill, vill men är så otroligt rädd. Måste som sagt fixa 2 av mina tänder på övretandraden. Nere har jag typ jätteraka tänder men det är 2 stycken där uppe som liksom hamnat helt wrong vilket gör att jag typ fått någon slags glugg. Kommer ta en vit tandställning, och är jätteotaggad. Kommer se ut som en geek. Fyfan men vill verkligen fixa till det. Endel säger att jag inte vore göra det för att jag passar i så som jag har nu och så men jag trivs verkligen inte i det och har supermycket komplex.
.
Är dock superrädd att det ska göra ont, är det någon som har/har haft som kan berätta lite?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0