KICKASS SNYGGA SKOR

2011-09-21 / 12:51:46
Nu när hösten börjar komma är det dags för lite nytt känner jag, och något jag verkligen behöver inhandla är skor. Egentligen vill jag köpa så många skor att jag nästan blir sen till skolan pgr. av att jag inte kan välja vilket skopar jag ska välja, men tyvärr så räcker inte pengarna till - och jag måste då tänka till litegran, landa på jorden och fundera på vilka skor jag ska köpa, för man har ju inte råd med alla, även om man verkligen, veeeerkligen vill det. Förra hösten körde jag på vita Converse och ett par liknande kängor (dem längst ut åt höger) men nu är jag lite mer sugen på dem längst ut till vänster, Matsumotoskorna (dom är äckligt, vidrit jävla snygga!!!!) och ett par oxblodsröda Converse. Men är fortfarande lite småkär i kängor, men ifall jag köper ett par sådana i år igen (mina är inte riktigt pigga längre), så vill jag nog ha lite grövre. Ååååh vill ha alla 4!!!

Om du fick välja 2 par skor av dessa vilka skulle du då välja?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0