+ / -

2011-09-23 / 11:32:27
+ Att det var kdag på vår skola idag, en extra helgdag skadar aldrig
+ Pollymuffins
+ Att få höra fina saker som man verkligen blir helt varm av att höra
+ Alla snygga höstskor, extra plus på alla finfina boots och kängor
+ Att hitta ett snyggt plagg till ett superbra pris, plånboken tackar och bockar
+ Gå in på en affär och upptäcka att det ärlösviktsgodisrea, en gång var det 29,90 /kg, i was like yeaaaaah
+ Färskpressad apelsinjuice
+ Glada personer
+ God mat
+ Att det bara är en vecka kvar till 2 veckors prao, skönt att slippa skolan
- Att jag när jag för en gångsskull är ledig råkat ställa väckarklockan, 06.30 ringde den imorse.. tur att jag har lätt att somna om, men gud vad ledsen jag hann bli, trodde jag bara drömt att jag var ledig idag
- Att det bara regnar och regnar, varenda jävla dag
- När man fryser och aldrig får upp värmen
- När man bestämmer sig att göra en god macka sen fanns inte de speciella påläggen hemma atm
- När man inte har en krona att spendera. Dubble, tripple MINUS på det -------
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0