välkommen in

2011-05-16 / 21:40:48

fina personer

Du heter: Lisa Marklund

Smeknamn: Drygt, Lisa såklart....

Låt som när du är ledsen sörjer till: The Scientist - coldplay, Never say never - the fray osv.

Beroende av: Glädje, mat, musik och folk jag älskar

Vad tror folk om dig: Hur vet jag?

Vad får du oftast komplimanger för: Vet inte

Hur imponerar man på dig: Bara man är sig själv brukar det inte vara något stort problem

Brukar du skratta för dig själv: Hahahah om jag brukar... för ofta.

Äger du några converse: Ja, ett par vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Donno

Brukar du bli för full: Aldrig

Är du allergisk mot något: Nä.

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Lisa?

Antal timmar sömn inatt: Inte många, haha låg och babblade som en jävla säl, hahaha

Brukar du komma i tid: Sisådär inte överdrivet ofta, hehe

När mår du bra: När jag är med vänner, linus, min familj och släkt och när allt bara går allmänt bra och jag känner mig peppad. Sen mår jag alltid bra när jag äter....

När blev du fotad senast: Don't know.

Hur känner du dig nu: Trött, träningsvärk, hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vit säkert, haha

Vad tycker du om fötter: Blä

Vad saknar du: Linussssssss och min kusin Lina

Hade du en bra kväll igår: Jaa.

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägger mig vid kanske 11, somnar gör jag däremot olika tider.

Är du blyg: Ingenstans alls

Sysslar du med någon idrott: Nepp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Har du spytt offentligt: Ja

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag

Är du bortskämd: Så det räcker iallafall

Vad gör du imorgon: Skola sen mys med Linus och försöka göra lite pluggeliplugg, weeehu

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Donno

Vad längtar du till: Kreta, och sommaaaarr!!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Rättså.

Hur gammal är du: 15

Gröna eller röda äpplen: Svår, förut gröna men nu gillar jag typ röda mer.

Vilken tid gick du upp idag: 07.25, bussen gick 07.40. Lyyyyckat

Har du sovit i din egen säng inatt: Nä, Linus

Har du strumpor på dig nu: Alltså sockar? Japp

Är det okej att gråta: Jaa!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Jaa!

Vill du ha barn: Jaaaaaaa.

Solar du ofta: Sommaren.

Är du bra på att laga mat: Hehe..... whatupppp!?

Är du flygrädd:

Hur vig är du: Rättså.

Är du musikalisk: Aa lite iallafall.

Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta, hihi

Vilken är din favoritglass: Chokladglass eller party isglassar, hihi!

Tror du på ett liv efter döden? Japp.

Tycker du om sushi? Längesedan jag åt det, men helt ok iallafall.

Vad äter du helst när du ser på film: Kladdkaka muffins eller godis

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blågrön

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Usch neeeej!
Hur ofta tränar/motionerar du: Nu så är det rätt ofta iallafall.

>> min spotifylista

>> fett sköööön låt

>> fett skööööön låt x2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0