q/a moppe

2011-05-23 / 20:03:32
Q: Ska du ha EU moppe? Var teori provet svårt? Måste man plugga mycket?

A: Jag ska inte ha EU moped, utan klass II moped. Teorin för klass II var inte överdrivet svår om du pluggade och lyssnade på teorilektionerna. Jag gick 3 stycken teorier varav varje lektion var ca. 3 timmar, sedan var det uppkörning och prov. 25 frågor var det, skulle ha rätt på 20 av dem. Det var rättså svårt, men inte överdrivet.

När det gäller EU-moped har jag hört att det är mycket svårare. Några av mina vänner som började kursen en månad före mig är fortfarande inte klara. Det är då ett prov på 70 frågor + 4(?) timmar körning i trafiken med lärare, teorier + provet då.


Kommentarer
Postat av: MARIKA HELLGREN

tack så mycket! blev dock lite nervösare nu... haha. jag har med viarelli :D

2011-05-24 @ 09:49:43
Postat av: Linda

Sjukt fina bilder du tar vännen, grymt! Du borde bli medlem på www.veckansbild.se eftersom dem har fototävlingar varje vecka med grymma priser för unga fotografer som dig.



Nåja, du är säkert medlem där redan, bara ett tips iaf:P



ha de!

2011-05-24 @ 14:48:28
URL: http://veckansbild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0