en gnutta sommarkänsla

2011-05-12 / 12:21:24



åh hatar att inte min dator fungerar än... det känns verkligen jättetråkigt at bara snabbredigera bilderna i photofiltre.. har verkligen 100 procent insperation till olika kollage, bilder och inlägg nu... typiskt

Min morgon alltså. Kladdkakmuffins ute i solen med ett glas iskall mjölk. Fötterna i det gröna gräset. Himla skönt är det alltså. Ikväll har jag moppekurs i 3 timmar. Känns helt okej. Imorgon är det fredag, då blir det först jobb sen ska jag mysa med min lilla sjukling. Jag älskar att veckan har gått så fort och att det börjar närma sig helg.

Kan föresten när jag ändå håller på fresta er som sitter hemma och gråter elefanttårar över att ni har slut timmar på spotify och att ni inte har någon tid kvar.... själv har jag 20 timmar, hehe... +++++
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0