Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

2011-05-08 / 12:29:03

Åh så himla härligt. Den 15 Juli smäller det, då drar jag, mamma, elin, min moster och hennes man iväg till Kreta för att spendera veckan där med massa sol och bad. Är sjukt taggad! Ser framemot massa sol, bad, god mat och härliga dagar på stranden. Före vi åker dit så är vi nog i Sthlm några dagar hos min moster också, så det kan ju inte bli bättre. Jag känner mig så otroligt glad för att det snart är sommarlov, caaaant wait!

Just nu sitter jag hos Linus och myser lite medans han mekar i sin moppe. Vi har ganska nyss vaknat och käkat frulle. Very jummy, mina vänner. Påtal om moppe så har jag faktiskt börjat gå moppe kurs så om ca 4 veckor uppmanar jag er alla i Skellefteåområdet att stanna inne från alla gator... hehe. Nä, skämtåsido!

Imorgon taggar jag en veckas prao på en restaurang. Är så sjukt nervös då jag förmodligen kommer att behöva hacka och skära grönsaker, och jag hatar att skära och hacka. Varje gång jag gör det slutar det med att jag skär mig och en gång höll jag faktiskt på tappa en del av pekfingret....

Take care, ska försöka fixa datorn snart. Den kanske måste på lagning. Puss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0