18052011

2011-05-18 / 12:16:34

jag nyss

Hola bananas! Klockan 8.20 skulle jag vara på skolan beredd för idrott egentligen, men vaknade runt 11 så det sket sig ju totalt. Missade till och med HK:n som jag sett framemot, men helt ärligt så var det sjukt skönt att sova ut några extra timmar, även fast det inte alls är bra.... Hur som helst så har jag nyss tryckt i mig lite frullz och gjort mig klar. Om en halvtimme har jag min första och sista lektion för idag. Sen måste jag försöka få mig hem och plugga lite. Har sjukt mycket läxor, prov och sådant skit i veckan att det är nästan sorgligt. Är föresten 15 veckor sen med inlämmningen av ''boken om mig''. Igår sa min lärare till mig att den ska vara inne nästa vecka annars blir det inget betyg. Jag fick lite halvpanik och slängde med mig mappen med sakerna hem då jag upptäckte att bokjäveln är borta!? Gone!! Totalt lost in space! What am I suppose to do!? Måste prata med min svenskalärare på stört.

Igår sov Linus här, det var supermysigt. Vi bakade pollymuffins, duschade, såg film och sedan somnade vi så sött. Ikväll blir det nog plugg för min del och sen sista teorin för moppekursen. Great!

Feed out! ++
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, duschade ni tillsammans? hihi sött

2011-05-18 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0