plusochminus

2011-01-14 / 11:24:00
.
Att jag lärt mig koka ägg. Detta är bara en riktigt stor sak för mig... på riktigt. Inte bara för att jag ska ha något och skriva om. Ni alla vet hur dålig jag är på matlagning och på HK:n igår den 12:e Januari på Söböles HK sal 2 skedde det. Jag kokade mitt första ägg. Och det blev PERFECTO!!!!!!!! Detta är ett steg in i kock branschen..
.
Att det går mot ljusare tider. Vem kan inte gilla detta!?!? Snart kommer vårsolen..
.
H&M's nya spring collection! ALLT är så himla snygggggggt! Kan knappt bärja mig att dra på mig alla fina jeans shorts och fina toppar/blusar osv som dom kommit ut med. BIG like! ++++

.
Att jag just kokade mig ett ägg..... Som jag kämpade med så jävla hårt. Jag stog och granskade mitt lilla värpta ägg med stora ögon, och insåg att det efter ett tag fick en spricka på skalet. Jag blev nästan lite tårögd. Iallafall så hyvlade jag upp ägget, la det på min macka och skulle precis ta mig en tugga då jag tappade mackan. Ingen kommentar.
.
Snö. Det är bara såååå 2010... helt onödigt.
.
Falska personer. Av alla slag. Är less på skitsnack, svaga, falska människor. Och folk som blir förändrade till det sämre, på alla sätt och vis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0