Join the emo train?

2011-02-24 / 21:43:23
Hej, det är David som skriver! =D Nu blev ni allt glada, eller hur? Jag antar att alla ni som läser lisas emoblogg endast gör det för att få se bilder på mej, right?
Mitt liv är över.
Jag kanske borde berätta lite om mej själv eftersom nästan allt lisa säger om mej är falskt... fast allt hon säger är typ sant.. helvette, fail.
Som ni redan vet så är jag lisas snyggaste och bästa kompis, jag älskar att äta chips, vara uppe på natten, dränka mina armar i färg, lyssna på musik, bli utslängd från H&M, få dampryck uppe på 500 höbalar, leta efter löss i lisas hår och att svettas. stryk den sista, det är någonting som lisa gillar att göra. Sick-OOOOO!
Hade tänkt att lägga in lite random bilder. Enjoy!
That's meeee!
Blir nästan lite småkåt, fast... ALDRIG I LIVET!
Jag blir nästan lite småkåt av denna bild på lisa, fast.. ALDRIG I LIVET!
Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-25 @ 18:00:10
Postat av: Mikaela

shit du var ju söt :)

2011-02-25 @ 18:00:42
Postat av: Klara

lite för söt.

2011-02-26 @ 09:50:01
Postat av: Zunde

Var gärna med och tävla om att få ett porträtt avtecknat i din ära! På min blogg! =)

2011-03-02 @ 04:19:07
URL: http://zunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0