5 THINGS

2011-08-24 / 18:39:16


♦ Får ganska lätt magkatarr, tillexempel om jag slarväter eller äter mycket godis och onyttigt utan att äta mycket mat så kan jag få otroligt mycket magkatarr. Inte kul någonstans.

♦ Vill ha mer pengar, men är för lat för att tjäna dem. Pinsamt!

♦ Har ganska svårt att ''återställa'' mig efter ett lov. När jag vet att t.ex sommarlovet är slut och skolan börjar kan jag vara helt förstörd och hatar att återgå till vanliga rutiner igen.

♦ Brukar göra simsfamiljer ibland och döda barnen så det börjar spöka....

♦ Är grymt rädd för mörker och hatar när folk springer och gömmer sig eller försöker skrämma mig. Kan bli helt galen och börja skrika och gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0