nämen oj oj oj!

2010-09-02 / 21:48:03
Hallå där alla snygga! Herregud, förlåt för den ur usla uppdateringen på bloggen! Har inte bloggat på 2 veckor! Men det är såhär att jag helt ärligt knappt har suttit vid datorn någonting alls under denna tiden. Jag har bara snabbloggat in någon gång då och då och checkat facebook.. inget mer! Inte ok. Men har varit ganska busy om man säger så.

Imorgon slutar jag halv 11 i skolan. Överdrivet awesome om ni frågar mig! Så efter den tuuuuufffaaa skoldagen blir det att snabba in till stan och träffa min beeeebi johanna och shoppa lite! Awesomeness! Har föresten shoppat lite nya plagg som jag tänker slänga upp här imorgon och visa er! Blir det bra?

Alltså herregud, är helt över energisk! Nu ska jag slänga i mig några rostade mackor, dricka lite juice och krypa ner i min nybäddade säng och TOTALY CLEAN ROM (!!!!!) Som jag städat ordentligt idag. Förlåt för bildlöst inlägg btw, men imorgon uppdaterar jag som vanligt igen, back 2 the computer. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0