Bob u lol lol a ror

2010-09-12 / 21:35:46
Mums vilken mysig kväll.. (hm det låter som om jag ätit kvällen) men jagär helt proppmätt av alla bullar jag proppat i mig! Det är helt sjukt gott, och jag får verkligen aldrig nog! Självklart var det inte jag som bakade bullarna, utan Mamma. För om jag skulle baka bullar skulle det nog bara bli torra degklumpar med några socker korn på.... dem skulle nog ingen vilja äta tror jag! Jag är ju mästerkocken, ni vet.
...
Imorgon har vi skolfoto, sedan massa annat 'helt-okej' saker fram tills vi slutar. På tisdag är det en tuff skoldag, med bara lektioner, onsdag har vi 3 enkla små lektioner och slutar tidigt. På torsdag slutar vi efter lunch, sedan är vi ledig till måndag! Sooooooooooooooooooooft!
Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

så äckligt jävla gott! :D

2010-09-16 @ 17:35:26
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: GABRIELLE

mums , får man en smakbit ? :P

älskar din blogg , ha en finfin dag / GABRIELLE :)

2010-09-17 @ 16:42:20
URL: http://gaabbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0