this sunday, in words and picturies

2010-11-14 / 18:29:26
What a wounderful day!
Jag har varit och firat farsdag hos mormor och morfar hela dagen. Det har bjudits på super god hembakad tårta och fika, god mat, och till efterrätt vart det glass! Min mage tackar och bockar, och för tillfället ser jag mig själv som en ballong för jag är så mätt. Men det är bra det! Mellan fikat och middagen drog jag och kusinerna, mamma, morbror och morfar ut och lekte lite i snön! Vi körde bobb-race, och fy tusan vad kul det var!
.
Här kommer lite bilder från dagen..
:D
.
stressig biltur till mormor och morfar
jag och min lilla plutt joel, som allid måste se knäpp ut på bild


mina små sockertoppar, 4 och 5 snart sex år gamla små liv. tänk när dem var småbebisar!


knatte fnatte och kaffelatte. kommer inte ihåg vad den sista hette, hahah
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

knatte fnatte och tjatte haha :D

andra bilden på dig är supersnygg!

2010-11-14 @ 18:51:13
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: grottis

du är fan i mej sötast i stan i din röda jacka <3 ;) asså om ja va kille så skulle ja stöta på dej ja lovar =)

puss&kram

2010-11-15 @ 09:47:51
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Den tredje heter Tjatte, men ditt alternativ var ju mycket bättre! Hahahahha!!! <3

2010-11-16 @ 09:45:45
URL: http://thisismydestiny.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tjatte :D

2010-11-16 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0