Dag 01 - Om mig

2010-11-30 / 11:38:25
Hm, vad ska jag skriva egentligen? Börjar jag rabbla upp allt onödigt om mig som ni redan vet känns ju lite smått lönlöst. Men samtidigt så måste jag ju skriva någonting, och till er nya läsare.. här får ni veta lite om mig!
.
Jag är Lisa alltså. Är en helt vanlig 14 (snart 15... SÄGER VI SOM!) årig tjej som bor i Skellefteå. I norrland. cirkus 10 mil från luleå och 10 mil från umeå. Alltså i mitten. Jag som person är väldigt glad om jag får säga det själv. Jag ser oftast allting från den positiva sidan och försöker putta bort det negativa i saker och tänka positivt. Eller, det var så förut. Nu senaste tiden har jag blivit lite smått emo och jag tänker bara negativt och grinar varenda dag åt att mitt godis är slut.... men det är en annan historia! Jag är ganska sprallig, eller var. Nu är jag mest trött och glider runt på en räkmacka.. Jag klantar alltid till mig. Vad det än gäller. Har inga problem att skämma ut mig, vilket mina fina vänner vet så väl. Jag tycker ibland en gnutta synd om dom som måste stå ut med mig och få sylvassa blickar av främlingar som jag klantat till det för. Dom får oftast gå röda av genering och skratt i ansiktet när dom går hem med mig efter skolan.. För vem vet vad jag kan hitta på under tiden jag ska gå en sträcka? Som person är jag väldigt glad, skämtsam, konstig osv. Jag tänker inte lägga någon tid på att skriva ut massa ord som ''generös.. givmild osv'' för jag vet ändå inte vad dom betyder!!
.
Nu till mina smaskiga hobbys... Jag gillar att sova. Det är nog, helt ärligt, min favorithobby. Det är så himla skönt att bara sova bort dagarna, kliva upp sent och äta en subway macka (som är en stor favorit) och sedan åter gå till sömnen. Fast självklart har jag andra hobbys också. Typ som att vara med mina fina vänner, fotografera, duscha, äta mat, shoppa, vara glad, skratta, smsa, prata i telefon, spåra, slåss, dricka varm chocklad, ha mat krig, se TV, spruta grädde på min syster när hon sover, köpa saker, vara nöjd, sjunga och blogga... ofcourse!
.
Sådär. Nu vet ni lite mer om mig! Tycker ni att jag missat något är det bara att fråga :)
.
här har ni mig och en av mina gulliga kusiner.... visst är han.....s p e c i e l l?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0