Update från sundsvall!

2010-03-07 / 18:35:07

Jippie, jag överlevde den långa bilturen! Sitter just nu och skriver från hotellet, och har nyss spa:at! Det var riktigt skoj! När vi kom hit gick vi på stan och shoppade lite samt tog en god fika, sen for vi till hotellet och checkade in. (Ni ska se hotellet, ME LOVE!) Och nu har vi då badat i poolen, gymmat, och spa:at! Nu blir det att fixa sig, sen ut i stan och hitta nån restarant att äta middag på! Det ska bli gotti med mat i magen! ;)

Imorgon blir det ännu mer shopping, och annat skoj! :D Så det ser jag framemot! Ska förstårss shoppa loss på kära Monki! Kommer nog köpa allt som finns där, haha!

Just nu sitter det massa engelskmän och snackar engelska i fotöljerna bakom mig, dem pratar vääääldigt prydligt och korrekt! Haha! Jag skrattar nästan! Hah, nae, nu ska jag upp på hotellrummet och fixa mig.

Har inte tagit så mycket bilder än, men ska ta lite mer imorgon och kanske ikväll. Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0