this day, this things

2010-03-26 / 13:34:05
...ätit frukost, bär och fil blev det.
...varit i skolan en timme och pluggat.
...varit jätte pepp på exakt allting.
...lyssnat på musik så mina öron gråter.
...gråtit och varit ledsen.
...målat ett mönster på mina naglar i tråkighetens stund.
...chattat med Maja från serbien.
...fått fast ett objektiv på min kamera för första gången (!) Wow.
...ätit jätte goda cupcakes.
...fått världens godaste kycklingsallad av världens bästa mamma.
...sett när elin failat i ett skateboard spel.
...smörjt in mig i min underbara ansiktskräm.
...tagit på mig mina jeans shorts.

Visste ni föresten att det kommer en ny design i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0