Snö

2010-03-03 / 17:28:13
Haha, nån som låg märke till min diskreta lilla miss i förra inlägget?
Jag hade skrivit det som att det var tisdag idag, men det är ju faktiskt onsdag! Förvånad och glad vart jag när mormor sa att det var det till mig tidigare idag, vill ju faktiskt ha helg nu, tagga sundsvall ffs! Det ska bli riktigt skoj, så jag har inget emot att jag trillat lite fel på att veta villken dag det är :)

Snön då, vad säger jag om den? Jag säger: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Utan överdos av 'ä', jag säger verkligen blä. Hur mycket snö kan det komma egentligen? Rena rama antartisk? Hello? Om jag går ut så är snön den flesta snön längst gatorna högre än mej! Det är inte okej. Inte inte inte okej alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0