lisa tipsar/inköpt

2010-03-30 / 11:59:54


Jag tänkte tipsa er om mina ansiktskrämer som jag fick av Mamma förra veckan! (Tack Mamma du är bäst, jag älskar dig!). Vi stod länge och funderade och testade villken kräm som skulle vara den rätta för min hy. Tillslut hittade jag den lilla rosa flaskan, för ''young skin'' och den är underbar! Den blåa flaskan är ansiktskrubb.

Den rosa flaskan är då dagcremen, den är baserad på vanlig ungdomlig hy. Jag har inte mycket finnar och sånna saker, men jag blir lätt torr i hyn osv. Så den är toppen till dig med ''normal hy'' :P

ACO Face young, dag creme, Apoteket 89 :-
Denna krämen är underbar, smörj in ansiktet när det är torrt. (alltså inte när du står i duschen) Jag andvänder den 1 gång per dag, och huden blir jätte len! :) Denna kräm ska inte sköljas bort.

ACO Face, srubcream, oparfymerad, Apoteket 49 :-
Detta är en skrubb, som bara andvänds på ansiktet. När du andvänder denna skrubb är det bara att smörja in ansiktet med den, och skrubba. Men kom ihåg att inte skrubba runt ögonen, för det är ju små mini stenar i srkubben. Denna kan du andvända i duschen och utanför, men om du verkligen vill skrubba noga kan du ha ett ångbad för ansiktet före så öppnas porerna mer (usch.... det låter skitäckligt!!) och sedan skjölja bort den. Andvänd bara denna skrubb max 1-2 gånger per vecka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0