Emma (photobyemma) gästbloggar!

2010-03-19 / 16:15:35
Hej allihopa, Emma här!
Känner mig lite småpirrig inför detta inlägget, tänk om jag skriver något hemskt på sötaste Lisas blogg? :3

ANYWAY..
Jag är Emma, en av Lisas bästa ''bloggbästavännerföralltid'' (haha, vi kom på ordet ^.^)
Vi träffades via min gamla blogg som var min första, men sedan tappade vi kontakten, och för 1 1/2 år sedan hittade vi varandra igen, dock var det innan Lisa blev storbloggaren och jag fortfarande liten i jämförelse med henne, haha ! 8)
Men jag älskar mina läsare, lika mycket som Lisa älskar er i think! ♥

Men Lisa, det är en underbar tös det! :')
Egentligen har vi inte mycket mer gemensamt än vår hobby bloggning och fotografering, men inget annat.
Hon sjunger, jag...gör något ;P

Men Lisa älskar jag, that's one thing i'm sure of!
Tack för mig leverpastej!
Emma [photobyemma.blogg.se]





Hehe, snygg bild...*hosthost*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0