baklust

2010-03-18 / 17:51:45


Denna goda kladdkaka käkat jag i Umeå när vi träffade Moa! Vi tog den alla tre, och den var riktigt smarrig enligt mig! Ett stort plus till dem söta och goda mini-mascmallowsarna! Riktigt gott.... :D

Jag har enorm baklust, så när jag och Mamma var och handlade så köpte vi lite strössel och grädde. Så jag ska nog ta och baka några kladdmuffins senare och piffa upp dem med lite strössel och grädde! GOTT ELLER VAD!? :D Det blir nog riktigt smarrigt! Jag får ta och leta genom lite i receptböckerna och kolla om jag hittar nått nytt recept också kanske? ;)

Sist jag gjorde muffins var i förrgår!
Och jag säger bara varning! Dem vart skitknasiga! Det var inga kladdmuffins, utan det var vanliga torrare muffins, vanlig och choklad. Recept alá HK:N som brukar vara skitgoda, men som sagt, jag suger på backa och laga mat, som ni fick veta i ett inlägg om ni bläddrar ner lite....... Dem smakade gelé! Dem vart alldelles gelé aktiga, och dallrade om man höll i dem! Usssscch!

.... Lillkusinen Sebastian tyckte dem var goda iallafall ''Dem var JÄTTEgooooda!'' Var det som ploppade ut från hans mun. Och han slukade hela gelé muffinsen...... :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0