Update: På stan med tjejorna!

2010-01-07 / 15:19:51

Hahahahahahahahahah!
Nu är jag på stan med dem bästa tjejerna, dock är det är svårt att fånga fanny på bild, hon är som ett litet rå djur. Man måste vara riktigt snabb att klicka på fotoknappen.. Vi lyckades inte denna gången även fast vi försökte på alla möjliga sätt, som att hålla fast henne, fota när hon inte såg, och massor med andra trix. Men inget funkade...

Jag har fått miljarder kommentarer på både bloggen, msn, och alla sidor jag är medlem på där ni läsare frågat ''Ska du aldrig blogga mer, kommer du inte ta din blogg på allvar mer, varför bloggar du inte mer?'' Osv..


SJÄLVKLART ska jag fotsätta blogga, vad tror ni om mej? Haha, bara för att jag inte bloggat dem senaste dagarna betyder inte det att jag ska sluta, skulle inte kunna leva utan bloggen tror jag, hihi! :D

Vi hörs senar ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0