Trevligt, trevligt

2010-01-19 / 22:15:02

Puh vad jag är trött just nu. Om jag skulle blunda några sekunder skulle jag garanterat somna på en gång! Det är helt galet hur trött jag är. Nästan övertrött, om man nu kan vara det? Vad vet jag?

Denna dagen har varit intressant. Väldigt intressant. Har inte hunnit med så speciellt mycket, men det har varit både blogg svett och tårar! Har bland annat varit på en liten föreställning en såkallad talangjakt där utveckligsstörda och handikappade kunnde uppträda. Det var ganska mycket folk, och några som jag kännde. Så det var riktigt roligt. Haha!

Min personliga favorit var 65 åriga (!!!) Inger som framförde 'Mera mål!' Med markolioo! Hon var riktigt ball som stod där i sin sverigetröja och sjöng. Ni ser ju själva, häftig va? :D

Tänkte föresten tacka enormt mycket för alla fina idolbilder och såkallade 'fanmail' av er söta läsare! Det värmer enormt att ni tar er tid och gör nått sånt fint. Lägger upp lite av det med jämna mellan rum, så snart kanske din idolbild dyker upp här :) Ni är så sjukt söta, blir alldeles rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0