Snack + idolbild

2010-01-10 / 16:06:32

Jipiie! Nu är jag riktigt glad :D
..............Äntligen får jag sova gott! Har fått en ny bäddmadrass! Den jag hade förut var hemsk, tunn och oskön, nu har jag en ny, mysig, tjock, dämpande bädmadrass! :) Tror jag lägger mig tidigt ikväll, haha.

Läget just nu är lite små stressigt, har precis fixat klart allt med nya domänen, och nu är det klart allt. Skönt. Har lixom annat att tänka på...Som att plugga lite, städa rummet, damsuga av datorn, och sist men inte minst: Se dem nya thehills avsnitten som spelas förfullt nu på MVT.

Har lite nya bilder till er som kommer senare ikväll!
Har verkligen varit en usel bloggare senaste dagarna, inget roligt har jag bloggat om....Förlåt!

Avslutar detta inlägg med en länk till söta Liisa som är/har varit till stor hjälp att bytt ut en länk till bloglovin ikonen, och även en fin idol bild från söta Alma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0